Wanneer u te maken heeft met verzuim, dient u hiervan een melding te maken in ons verzuimportaal. Niet elke vorm van verzuim vraagt echter om dezelfde opvolging. Wanneer uw medewerker bijvoorbeeld een zware operatie heeft ondergaan, is het onnodig als wij als arbodienstverlener de dag na de operatie al contact opnemen met uw medewerker om te vragen wanneer hij/zij weer inzetbaar is. Wist u dat u zelf kunt aangeven in Compucase welke actie u van ons verwacht? Dat scheelt onnodige extra kosten voor u en het bespaart ons extra werk.
De button ‘Meer opties’ in Compucase
Nadat u een case heeft toegevoegd in Compucase en de basisgegevens heeft ingevuld, ziet u onder het tekstvak de button ‘Meer opties’. Dit tabblad is belangrijk! Hier geeft u namelijk aan wat de gewenste actie is, die u van ons verwacht. In de overeenkomst met Anders Verzuimmanagement zijn standaardafspraken gemaakt met betrekking tot de verzuim contactdag. In het veld ‘gewenste actie’ geeft u aan of wij conform die gemaakte afspraken dienen te handelen of juist niet. De gewenste actie staat standaard op ‘normaal’. Het is mogelijk dit aan te passen naar ‘direct’ of ‘geen’. Maakt u een van de laatste 2 keuzes dan kunt u in het extra notitieveld uw wensen aangeven. Graag verzoeken wij u de ‘Meer opties’ in te vullen. Niet alleen voorkomt het misverstanden, het kan u ook geld besparen!
Let op: vermijd medische termen
Het is wettelijk niet toegestaan om medische termen te gebruiken in de notities in het verzuimportaal. Indien u een medische term gebruikt in uw tekst, geeft het systeem een melding bij het opslaan. Bij de meest voorkomende medische termen geeft het systeem u een alternatief.
Vragen over deze wijzigingen?
Neem contact met ons op, onze adviseurs staan voor u klaar! Mail ons of bel 085 210 4775.